Inicio

Este proxecto inclúe a creación de material autoformativo e métodos de certificación para todas as competencias dixitais que debe ter un cidadán. O noso contido formativo componse de vídeos docentes, documentación adicional e actividades interactivas para autoavaliación. Os vídeos cobren conceptos teóricos esenciais e aplicacións prácticas mediante ferramentas tecnolóxicas, mentres que a documentación afonda en teorías e ferramentas avanzadas.

Ademais, DigitALL ofrece ferramentas de certificación versátiles, incluíndo un variado banco de preguntas para cada área, nivel e competencia. Desenvolverase unha plataforma de certificación innovadora para facilitar a xeración semiautomática de exames. A nosa meta final é brindar certificación en competencias dixitais DigComp a toda a sociedade.

Novas

Última información sobre os avances e novas de DigitALL, un proxecto en constante evolución e crecemento.

Obxectivos

Objetivos

O proxecto DigitALL busca fomentar as competencias dixitais, esenciais na sociedade actual. A través deste proxecto, desenvolvemos materiais e ferramentas para a formación e certificación no marco DigComp.

O desenvolvemento das competencias dixitais da cidadanía, e da comunidade universitaria en particular, debe ser un dos principais obxectivos da nosa sociedade para os próximos anos. Desde a Unión Europea vense traballando nun marco común onde se describen e se desenvolven estas competencias. Este marco coñécese como DigComp e é o marco europeo en competencias dixitais para a cidadanía.

O obxectivo principal do presente proxecto é dobre. Por unha banda, preténdese crear material auto formativo de alta calidade que permita a adquisición dos diferentes niveis de competencias dixitais de DigComp, en particular das súas 21 competencias e 6 niveis (A1-C2); e por outra banda, desenvolver mecanismos e ferramentas que permitan a certificación neses niveis de competencia.

Material Formativo

No centro de DigitALL atópanse os materiais formativos, meticulosamente deseñados para abordar cada unha das 21 competencias dixitais definidas no marco DigComp.

Material formativo
Exemplo de vídeo Exemplo de documento


Cada unha destas actividades foi coidadosamente elaborada para garantir unha experiencia de aprendizaxe efectiva e agradable. Este enfoque tridimensional asegura unha cobertura completa e detallada de cada competencia, facilitando unha aprendizaxe integral e adaptada ás necesidades de cada usuario.

Estes materiais están compostos por 756 vídeos educativos de alta calidade, cada un cunha duración media de 6 minutos, ofrecendo explicacións claras e casos prácticos relevantes. Ademais, contamos cunha extensa biblioteca de documentación complementaria, que suma un total de máis de 1.200 páxinas, proporcionando unha profundidade teórica e práctica para cada competencia. Os materiais compleméntanse con 378 actividades interactivas de autoavaliación, deseñadas para reforzar a aprendizaxe e permitir aos usuarios avaliar a súa comprensión e progreso.

Video ejemplo

Exemplo de vídeo (Área 3, Competencia 3.4, nivel A1)

Certificación

Certificación

O proceso de certificación en DigitALL pretende ser unha combinación de rigor e accesibilidade, destinado a avaliar de maneira integral as competencias dixitais. Cun total de 10.800 preguntas, o sistema de avaliación está deseñado para cubrir todas as competencias e niveis do marco DigComp (desde A1 ata C2).

Por cada competencia e nivel formúlase xerar arredor de 85 preguntas, o que faría un total de 1800 preguntas por nivel e un total de 10.800 preguntas. Do total de preguntas formúlase que deben ser do seguinte tipo:

  • Un 20% de preguntas serán de opción múltiple, onde o usuario poderá elixir entre varias opcións, xa sexa en formato de texto ou imaxes. Cada pregunta terá catro opcións e pode haber unha ou varias opcións correctas.
  • Un 15% de preguntas serán de verdadeiro ou falso, nas cales presentaranse 4 frases e o usuario deberá determinar se son verdadeiras ou falsas.
  • Outro 15% de preguntas serán de clasificación, onde o usuario deberá categorizar conceptos simples. Cada pregunta polo menos debe conter 4 conceptos a clasificar.
  • Por último, un 50% de preguntas serán de carácter práctico, onde o usuario deberá realizar unha actuación sobre o contorno de aula virtual asociado á certificación a obter.

Ademais da porcentaxe de preguntas de cada tipo, non todas as competencias van ter as mesmas porcentaxes de preguntas. Cada competencia ten unha porcentaxe de peso sobre o total, o que indica o número de preguntas a xerar de cada competencia e nivel. Esta variedade asegura que non só se avalíen os coñecementos teóricos, senón tamén as habilidades prácticas, fundamentais no mundo dixital de hoxe.

Fitos do proxecto

Fitos clave

    Mapas
  1. Desenvolvemento de Material Autoformativo: Produción de materiais educativos para os 6 primeiros niveis de DigComp (A1 a C2), que inclúen vídeos de alta calidade e documentación exhaustiva sobre teoría e práctica, xunto con actividades interactivas para reforzar a aprendizaxe.
  2. Banco de Preguntas para Avaliación: Creación dun extenso conxunto de preguntas para avaliar e certificar as competencias de DigComp, combinando preguntas tipo test e prácticas.
  3. Plataforma de Certificación: Desenvolvemento dunha plataforma avanzada para probas de avaliación e certificación automáticas e remotas, con finalización proxectada para o ano 2024.
  4. Material en Linguas Cooficiais: Tradución do material formativo a Catalán, Éuscaro e Galego, destacando o compromiso coa inclusión e accesibilidade. Este esforzo resalta a diversidade lingüística de España e promove unha aprendizaxe inclusiva.

Organización dos traballos

A organización dos traballos no proxecto DigitALL estruturouse para garantir unha execución eficaz e colaborativa. As responsabilidades distribuíronse entre as universidades participantes, cada unha achegando a súa experiencia e recursos en áreas específicas. Estableceuse unha coordinación xeral, complementada por niveis de coordinación por áreas e niveis de DigComp. Esta estrutura permite unha colaboración fluída e eficiente, asegurando que cada aspecto do proxecto, desde a creación de contido ata a implementación da plataforma de certificación, se desenvolva de maneira óptima e coherente.

Universidades Participantes

Coñeza as universidades que fan posible DigitALL, cada unha achegando a súa experiencia, coñecementos e recursos na consecución dos nosos obxectivos.

Logos universidades

Cifras Clave

Custo total

O custo total de axuda para o proxecto DigitALL é de 1.664.886 €. Esta suma cobre todos os aspectos do proxecto, incluíndo a produción de material formativo e o desenvolvemento da plataforma de certificación.

Universidades participantes

22 universidades españolas, incluíndo a Universidade de Castela-A Mancha como coordinadora, están colaborando neste ambicioso proxecto.

Material formativo

O proxecto inclúe a produción de 756 vídeos educativos dunha media de 6 minutos, o que faría un total 4.512 minutos de vídeo, 1.260 páxinas de documentación e 378 actividades interactivas.

Banco de preguntas

Xeraranse 10.800 preguntas de avaliación, abarcando todos os niveis e competencias do marco DigComp. Delas 5.400 serán de saber facer, 2.160 tipo test, 1.620 de verdadeiro e falso e outras 1.620 de clasificación. Por cada un dos seis niveis teremos sobre 1.800 preguntas.

Contacto

Ten preguntas sobre DigitALL?
Pode contactar connosco no seguinte enderezo: Vic.digital@uclm.es



Logos footer